Paagman levert de boeken, ondersteunende materialen en faciliteert de boekverkoop. Minimale omzet: €750,-
Logistiek
- Paagman levert uiterlijk op de werkdag voor het evenement de afgesproken boeken voorzien van een prijssticker, een mobiele pinautomaat en ondersteunende materialen zoals een banier, tafelkleed en prijskaartjes.
- De boekverkoop wordt door medewerkers van Paagman gefaciliteerd. De medewerkers van Paagman kunnen desgewenst helpen bij het opbouwen en inrichten van de verkoopplek. De kosten hiervoor bedragen € 45,- per uur per medewerker (met een minimale inzet van 3 uur per medewerker). Deze personeelskosten komen voor rekening van de organiserende partij.
- Indien gewenst stel Paagman plastic tasjes en/of papieren zakjes beschikbaar.
- Voor de retourzending zijn er twee mogelijkheden:
A) De retourzending wordt door jullie de dag na het evenement teruggebracht
B) Paagman haalt de retourzending de eerste werkdag na het evenement op
Voorwaarden en kosten
- De minimale omzet van de boekverkoop op locatie bedraagt € 750,-0. Bij een minimale omzet van € 750,- verzorgt Paagman de bovenstaande diensten kosteloos.
- Als de verkoopwaarde lager dan €750,- uitkomt, wordt het verschil als logistieke dienstverlening in rekening gebracht.
Paagman factureert na afloop:
- het saldo van de geleverde minus teruggegeven boeken
- dit bedrag wordt verrekend met de ontvangen gelden via de geleverde betaalautomaat
- de kosten voor personele inzet à €45,- per uur per medewerker
- logistieke dienstverlening indien de gerealiseerde omzet lager is dan € 750,-