FRED (Den Haag): Open tot 21:00 uur
CENTRUM (Den Haag): Open tot 18:00 uur
DELFT: Open tot 18:00 uur
MALL: Open tot 18:00 uur
Archief
Coronavirus bij evenementen

Coronamaatregelen bij onze evenementen

Coronamaatregelen bij onze evenementen
Versie 16 februari 2022

Evenementen kunnen weer steeds meer in hun normale vorm plaatsvinden! Tot 18 februari met een coronatoegangsbewijs, vaste zitplaats en een minimale onderlinge afstand van 1,5 meter. Vanaf 18 februari met coronatoegangsbewijs en zonder vaste zitplaats en 1,5 meter afstand. Vanaf 25 februari zonder coronatoegangsbewijs, vaste zitplaats en een minimale onderlinge afstand van 1,5 meter. In onze winkels geldt tot 25 februari een mondkapjesverplichting. Veel van onze evenementen zijn ook via Facebook Live te volgen. Daarnaast organiseren we signeeracties met auteurs, zie hier ons actuele aanbod.

Om onze evenementen soepel te laten verlopen en het risico op de verspreiding van het coronavirus te minimaliseren, worden er extra maatregelen getroffen. Gaat u binnenkort naar een evenement dat wij organiseren, of bent u nieuwsgierig naar de maatregelen die we nemen? Dan vragen we u om, naast rekening met elkaar te houden en het gezond verstand te gebruiken, de onderstaande maatregelen goed door te lezen en na te leven.

  • We vragen bezoekers thuis te blijven bij verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, hoesten, benauwdheid, verhoging of koorts, plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping). Dit geldt ook als uw huisgenoten ziek zijn.
  • Wij houden ons aan de adviezen van het RIVM en regels vanuit de Rijksoverheid en vragen onze bezoekers dit ook te doen. Om zeker te weten dat u op de hoogte bent van de meest actuele richtlijnen, kunt u het beste kijken op www.rijksoverheid.nl/coronavirus
  • Onze evenementen zijn vrij toegankelijk. Dit evenement is gratis toegankelijk. Wel vragen wij u om zich aan te melden, zodat we hier onze dienstverlening op kunnen aanpassen. Bij aankomst kunt u vrij plaatsnemen. Let op: een aanmelding is geen gegarandeerde zitplaats.
  • Momenteel kunnen we geen gebruikmaken van de zitplaatsgarantie van onze silver level klanten. Vanaf maart zullen wij deze service weer aanbieden!
  • Wij vragen bezoekers altijd de instructies van het aanwezige personeel op te volgen.

We vragen uw begrip en hopen u snel te verwelkomen, in de winkels of online. Hieronder geven we u graag antwoord op de meest gestelde vragen:

1. Ik wil graag een evenement bezoeken bij Paagman. Hoe gaat dit in zijn werk?
Om een van onze evenementen bij te wonen is het wenselijk dat u zich aanmeldt. Op die manier kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren. Dit kan via de evenementenpagina op onze website. Wanneer uw aanmelding is verwerkt sturen we u een bevestiging. Aanmeldingen worden aangenomen en behandeld op volgorde van aanmelding.

2. Moet ik een CoronaCheck app tonen?
Om geplaceerde evenementen bij te wonen, vragen wij u tot 18 februari om uw coronatoegangsbewijs te laten zien. Als u in de winkel komt voor een evenement, dan scannen we op de locatie van het evenement uw CoronaCheck app voordat u plaats kunt nemen. Dit geldt voor bezoekers vanaf 13 jaar of ouder.

3. Welke hygiënemaatregelen zijn er bij Paagman getroffen?
We hebben meerdere contactloze dispensers met desinfecterende handgel, onze medewerkers wassen regelmatig en grondig hun handen. Ons sanitair wordt vaker schoongemaakt. Daarnaast is onze winkel goed geventileerd.

4. Ik heb me niet aangemeld, kan ik een evenement bijwonen?
Onze evenementen zijn vrij toegankelijk. Wel vragen wij u om zich aan te melden, zodat we hier onze dienstverlening op kunnen aanpassen. Bij aankomst kunt u vrij plaatsnemen. Let op: een aanmelding is geen gegarandeerde zitplaats.

5. Ik sta op de reservelijst, wat nu?
Helaas is dit evenement momenteel vol. Mochten er afmeldingen zijn nemen we contact op met de klanten op de reservelijst, dit doen we op volgorde van aanmelding.

6. Zijn de evenementen bij Paagman ook online te bekijken?
Onze evenementen zijn via Facebook Live te bekijken. Op de evenementpagina op onze website kunt u de link vinden wanneer wij het evenement zullen livestreamen. U kunt deze video ook achteraf bekijken.

7. Ik heb geen Facebook, maar ik wil wel graag de livestream bekijken.
U kunt via de link op de evenementpagina ook de Facebook livestream volgen zonder ingelogd te zijn op een account.

8. Kan ik gebruik maken van jullie toilet?
Onze toiletten zijn open.

9. Ik heb me aangemeld, maar ik kan toch niet komen.
Wat jammer dat u niet kunt komen. Voor ons is het belangrijk dat u zich afmeldt voor het evenement. Zo kunnen we een andere deelnemer uitnodigen! U kunt zich afmelden door een e-mail te sturen naar [email protected].

10. Als ik me op de dag van het evenement niet lekker voel, wat kan ik dan doen?
Als u op de dag van het evenement klachten heeft of zich niet lekker voelt, dan is het voor ons erg prettig als u zich afmeldt. Zo kunnen we een andere deelnemer uitnodigen! U kunt zich afmelden door een e-mail te sturen naar [email protected].

11. Is het mogelijk om ter plekke bij de kassa te reserveren?
We raden u ten zeerste aan dat u zich van tevoren aanmeldt voor een evenement. Dit kan via de evenementenpagina op onze website of bij een van onze collega's in de winkels.

12. Wordt er extra schoongemaakt?

Ja, naast extra hygiënemaatregelen zijn er ook extra schoonmaakrondes ingepland.

Lees meer Lees minder
Archief
Even geduld AUB ...
Laden even geduld aub ...