FRED (Den Haag): Open tot 21:00 uur
CENTRUM (Den Haag): Open tot 18:00 uur
DELFT: Open tot 18:00 uur
MALL: Open tot 20:00 uur
Archief
Coronavirus bij evenementen

Coronamaatregelen bij onze evenementen

Coronamaatregelen bij onze evenementen

Sinds 25 september is de 1,5 meter maatregel komen te vervallen. Zo kan de horeca weer op maximale capaciteit open en zijn alle evenementen toegestaan. Veel van onze evenementen zijn ook via Facebook Live te volgen. Daarnaast organiseren we signeeracties met auteurs, zie hier ons actuele aanbod.

Om onze evenementen soepel te laten verlopen en het risico op de verspreiding van het coronavirus te minimaliseren, worden er extra maatregelen getroffen. Gaat u binnenkort naar een evenement dat wij organiseren, of bent u nieuwsgierig naar de maatregelen die we nemen? Dan vragen we u om, naast rekening met elkaar te houden en het gezond verstand te gebruiken, de onderstaande maatregelen goed door te lezen en na te leven.

  • We vragen bezoekers thuis te blijven bij verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, hoesten, benauwdheid, verhoging of koorts, plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping). Dit geldt ook als uw huisgenoten ziek zijn.
  • Wij houden ons aan de adviezen van het RIVM en regels vanuit de Rijksoverheid en vragen onze bezoekers dit ook te doen. Om zeker te weten dat u op de hoogte bent van de meest actuele richtlijnen, kunt u het beste kijken op www.rijksoverheid.nl/coronavirus
  • Onze evenementen zijn vrij toegankelijk. Wel vragen wij u om zich aan te melden, zodat we hier onze dienstverlening op kunnen aanpassen. U ontvangt een bevestiging van uw reservering als we plek hebben. Kunt u onverhoopt niet komen dan vragen we u zich af te melden zodat we een andere geïnteresseerde uw plek kunnen geven.
  • Momenteel kunnen we geen gebruikmaken van de zitplaatsgarantie van onze silver level klanten. Vanaf november zullen wij deze service weer aanbieden!
  • Mochten er meer mensen willen komen dan dat wij plekken hebben, dan plaatsen we u op een wachtlijst, u ontvangt hier bericht van. Mocht er tóch plek zijn, dan informeren we u daar uiteraard zo snel mogelijk over.
  • Wij vragen bezoekers altijd de instructies van het aanwezige personeel op te volgen.

We vragen uw begrip en hopen u snel te verwelkomen, in de winkels of online. Hieronder geven we u graag antwoord op de meest gestelde vragen:

1. Ik wil graag een evenement bezoeken bij Paagman. Hoe gaat dit in zijn werk?
Om een van onze evenementen bij te wonen is het wenselijk dat u zich aanmeldt. Op die manier kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren. Dit kan via de evenementenpagina op onze website. Wanneer uw aanmelding is verwerkt sturen we u een bevestiging. Indien de zitplaatsen vol zijn komt u op de reservelijst te staan. Reserveringen worden aangenomen en behandeld op volgorde van aanmelding.

3. Welke hygiënemaatregelen zijn er bij Paagman getroffen?
We hebben meerdere contactloze dispensers met desinfecterende handgel, onze medewerkers wassen regelmatig en grondig hun handen. Ons sanitair wordt vaker schoongemaakt. Daarnaast is onze winkel goed geventileerd.

4. Ik heb me niet aangemeld, kan ik een evenement bijwonen?
Onze evenementen zijn vrij toegankelijk. Wel vragen wij u om zich aan te melden, zodat we hier onze dienstverlening op kunnen aanpassen. Mocht er op de dag van het evenement per toeval nog plaats zijn kunt u ter plaatse reserveren.

5. Ik sta op de reservelijst, wat nu?
Helaas is dit evenement momenteel vol. Mochten er afmeldingen zijn nemen we contact op met de klanten op de reservelijst, dit doen we op volgorde van aanmelding.

6. Zijn de evenementen bij Paagman ook online te bekijken?
Onze evenementen zijn via Facebook Live te bekijken. Op de evenementpagina op onze website kunt u de link vinden wanneer wij het evenement zullen livestreamen. U kunt deze video ook achteraf bekijken.

7. Ik heb geen Facebook, maar ik wil wel graag de livestream bekijken.
U kunt via de link op de evenementpagina ook de Facebook livestream volgen zonder ingelogd te zijn op een account.

8. Kan ik gebruik maken van jullie toilet?
Onze toiletten zijn open.

9. Ik heb me aangemeld, maar ik kan toch niet komen.
Wat jammer dat u niet kunt komen. Voor ons is het belangrijk dat u zich afmeldt voor het evenement. Zo kunnen we een andere deelnemer uitnodigen! U kunt zich afmelden door een e-mail te sturen naar info@paagman.nl.

10. Als ik me op de dag van het evenement niet lekker voel, wat kan ik dan doen?
Als u op de dag van het evenement klachten heeft of zich niet lekker voelt, dan is het voor ons erg prettig als u zich afmeldt. Zo kunnen we een andere deelnemer uitnodigen! U kunt zich afmelden door een e-mail te sturen naar info@paagman.nl.

11. Is het mogelijk om ter plekke bij de kassa te reserveren?
We raden u ten zeerste aan dat u zich van tevoren aanmeldt voor een evenement. Zitplaatsen gaan op reservering en helaas kunt u niet deelnemen als deze vol zijn. Mocht er per toeval nog plaats zijn kunt u ter plaatse reserveren. We vragen u dan wel uw contactgegevens achter te laten.

12. Wordt er extra schoongemaakt?
Ja, naast extra hygiënemaatregelen zijn er ook extra schoonmaakrondes ingepland.

Lees meer Lees minder
Archief
Even geduld AUB ...
Laden even geduld aub ...