Is Paagman geopend?
Onze winkels zijn geopend voor winkelbezoek. Ook afhalen van bestellingen is mogelijk. Online en telefonisch staan we voor u klaar voor persoonlijk advies en om uw bestelling te noteren. Paagman is 7 dagen per week bereikbaar: van 08:00 - 17:00 uur op doordeweekse dagen en op zaterdag en van 11:00 - 17:00 uur op zondag.
Op welke manier kan ik het beste bij jullie kopen?
Wat de beste manier is om momenteel bij ons te winkelen hangt van een aantal factoren af: weet u al welke artikelen u wilt kopen en bent u in de gelegenheid om bij een van onze winkels langs te komen? Wij bieden de volgende opties:
1. Wilt u onze winkel bezoeken? Dat kan! Onze winkels zij vrij toegankelijk voor winkelbezoek. Kijk hier voor onze openingstijden.
2. Wilt u uw bestelling afhalen? Bestel dan online of telefonisch (088 – 338 38 38) en u ontvangt een bevestiging met afhaalcode om uw bestelling op te halen bij de kassa van de door u gekozen winkel.
3. Wilt u uw bestelling laten bezorgen? Bestel dan online of telefonisch (088 – 338 38 38) en we bezorgen uw bestelling veelal de volgende dag bij u thuis.
Is de horeca geopend?
Onze horeca - Kicking Horse Café (vestiging Fred, Frederik Hendriklaan 217 Den Haag) en de Coffee & Tea-bar (vestiging Centrum, Lange Poten 41 Den Haag) zijn geopend voor tafelgasten en take away.
Organiseren jullie evenementen?
We kunnen weer evenementen organiseren! Kijk op onze agenda&nieuws-pagina voor een actueel overzicht. Lees hier onze coronamaatregelen en veelgestelde vragen bij evenementen.
Hoe kan ik een bestelling afhalen in een van de winkels?
In alle vier de winkels is het mogelijk om online/telefonisch geplaatste bestellingen op te halen. U kunt gebruik maken van onze extra snelle 1-click & collect service of bestellen via de gebruikelijke manier en daarbij kiezen voor ophalen of bezorgen. Wanneer uw bestelling klaarligt ontvangt u via sms en/of e-mail een afhaalcode waarmee u uw bestelling af kunt halen.
Kan ik mijn bestelling bezorgd krijgen?
Het online bestellen kan voor onze klanten die verder weg wonen of niet in de gelegenheid zijn om naar een van de winkels te komen een uitkomst zijn. Via onze website kunt u eenvoudig bij Paagman blijven bestellen. Lokale bestellingen bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst. We streven ernaar uw bestelling binnen 1 à 2 dagen te leveren! We pakken uw aankopen met liefde en plezier (en zonder extra kosten) in cadeaupapier in, ook als u online bestelt. Geef eenvoudig bij het afrekenen aan welke cadeauverpakking u wenst.
Hoe wordt mijn pakket bezorgd?
Woont u in Den Haag, Delft, Leidschendam, Voorburg, Rijswijk of Wassenaar? Dan zullen wij uw bestelling met onze eigen bezorgdienst leveren, zo heeft u uw bestelling vaak extra snel in huis. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 24-48 uur te leveren. Bent u niet thuis op het bezorgmoment? Dan proberen wij uw pakket bij de buren af te leveren. Is dat niet gelukt? Neem dan contact met ons op via [email protected] o.v.v. leveringsnummer of telefonisch via 088 338 38 38. Buiten de regio versturen wij bestellingen met de bekende, landelijke bezorgdiensten.
Hoe weet ik of mijn bestelling verstuurd is en wanneer deze wordt geleverd?
Op het moment dat wij uw bestelling verzendklaar hebben gemaakt, ontvangt u een e-mail van Paagman met daarin het bericht dat de bestelling verstuurd is. Indien de bezorging wordt uitgevoerd door de reguliere bezorgdiensten, dan verstrekken we in dit bericht tevens een link waarmee de bestelling gevolgd kan worden (track & trace code). Indien uw pakket in de regio door onszelf bezorgd zal worden, ontvangt u direct als uw bestelling wordt ingepland op een route een bericht per e-mail met een tijdvak wanneer deze verwacht wordt te worden geleverd.
Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe kan ik dat doen?
We nemen uw aankoop op dezelfde wijze terug als de wijze dat uw aankoop heeft plaatsgevonden. Heeft u iets in onze winkels gekocht? Dan kunt u het in onze winkels teruggeven. Onze winkels zijn zeven dagen per week geopend. Onze medewerkers zullen uw verzoek tot retourname direct beoordelen. Terugname van uw aankoop en restitutie van het aankoopbedrag vindt plaats op dezelfde wijze waarop uw aankoop heeft plaatsgevonden. Kijk voor de voorwaarden en andere mogelijkheden hier.
Ik woon niet in de regio, hoe kan ik mijn bestelling dan retourneren?
Bent u niet in de gelegenheid om uw aankoop in een van onze vestigingen te retourneren? U kunt uw aankoop terugsturen per post naar Paagman: afdeling Retouren, Frederik Hendriklaan 217, 2582 CB Den Haag. Wij verzoeken u vriendelijk hierbij een schrijven toe te voegen met daarop het ordernummer en de klantgegevens. Dit bevordert de retour inname. Zodra een retourzending is verwerkt, ontvangt u hiervan een e-mail met bevestiging.
Hoe lang duurt het voordat een retourzending is verwerkt en ik mijn geld terugkrijg?
Wanneer u uw retour per post terugstuurt, kan het 1-2 weken duren totdat dit pakket aankomt bij Paagman. De verwerking bij Paagman duurt vervolgens 1-2 dagen. Zodra de retourname is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en wordt de restitutie zo spoedig mogelijk in orde gemaakt. Ook de terugstorting kost tijd, waardoor de totale verwerking tot wel 3 weken in beslag nemen. Heeft u tijdens de lockdown artikelen besteld die u graag wilt retourneren en woont u in de regio? Breng uw aankoop dan terug in een van onze vestigingen zodra de winkels weer open zijn.
Ik heb via een extern verkoopkanaal bij Paagman besteld en heb een vraag. Wat nu?
Vragen over een bestelling die u via een externe partij heeft besteld en door Paagman geleverd zal worden, kunt u stellen via het account van deze desbetreffende partij. Via deze weg kunt u ook een retourslabel downloaden indien u geleverde artikelen wilt terugsturen.