FRED (Den Haag): Open tot 21:00 uur
CENTRUM (Den Haag): Open tot 21:00 uur
DELFT: Open tot 18:00 uur
MALL: Open tot 20:00 uur
Archief
Coronavirus

Coronavirus lockdown FAQ

Coronavirus lockdown FAQ
Den Haag, 5 juni 2021

Onze winkels zijn vrij toegankelijk voor winkelbezoek. Het bezorgen of afhalen van bestellingen blijft ook mogelijk. U kunt gebruik maken van onze extra snelle 1-click & collect service of bestellen via de gebruikelijke manier (telefonisch of via de website) en daarbij kiezen voor ophalen of bezorgen. Wij staan klaar voor u!

Paagman is 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 - 18:00 uur op doordeweekse dagen en op zaterdag en van 12:00 - 17:00 uur op zondag. Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen over bestellen bij Paagman tijdens de lockdown.

Is Paagman geopend?
Onze winkels zijn vrij toegankelijk voor winkelbezoek. Kijk hier voor onze openingstijden. Online en telefonisch staan we voor u klaar voor persoonlijk advies en om uw bestelling te noteren. Paagman is 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 - 18:00 uur op doordeweekse dagen en op zaterdag en van 12:00 - 17:00 uur op zondag.

Op welke manier kan ik het beste bij jullie kopen?
Wat de beste manier is om momenteel bij ons te winkelen hangt van een aantal factoren af: weet u al welke artikelen u wilt kopen en bent u in de gelegenheid om bij een van onze winkels langs te komen? Wij bieden de volgende opties:
1. Wilt u komen winkelen in één van onze winkels? Onze winkels zijn vrij toegankelijk voor winkelbezoek. In onze winkels geven wij bij binnenkomst het maximum aantal klanten dat tegelijkertijd in de winkel mag zijn aan. Kijk hier voor onze openingstijden.
2. Wilt u uw bestelling afhalen? Bestel dan online of telefonisch (088 – 338 38 38) en u ontvangt een bevestiging met afhaalcode om uw bestelling op te halen bij de kassa van de door u gekozen winkel.
3. Wilt u uw bestelling laten bezorgen? Bestel dan online of telefonisch (088 – 338 38 38) en we bezorgen uw bestelling veelal de volgende dag bij u thuis.

Wat zijn de maatregelen in de winkels?
Wij vragen onze klanten om de basisregels tegen verspreiding van het coronavirus te blijven volgen.
- Houd 1,5 meter afstand van ons winkelpersoneel en anderen. Ook vóór de winkel.
- Kom zoveel mogelijk alleen en geef elkaar de ruimte.
- Was vaak en goed uw handen. Bij de ingang staan contactloze dispensers met desinfecterende handgel en hier kunt u indien gewenst gratis een mondkapje pakken.
- Kom niet naar de winkel als u verkouden bent of griepklachten hebt.
- Wij verzoeken u om de instructies van het personeel te allen tijde op te volgen.

Is de horeca geopend?
Wij zijn open voor tafelgasten sinds zaterdag 5 juni! In onze vestiging aan de Frederik Hendriklaan en aan de Lange Poten in het centrum van Den Haag schenken we weer koffie, thee, verse fruitshakes en uiteraard ook heel veel aandacht! Ook voor broodjes, salades, zoetwaren en veganistisch gebak van Epicurieus kunt u weer bij ons terecht.

We mogen maar een beperkt aantal bezoekers ontvangen, dus wilt u verzekerd zijn van een tafel, dan kunt u hier reserveren. Uiteraard kunt u ook gewoon langskomen en kijken of we plek hebben! De openbare toiletten in het Kicking Horse Café op de Frederik Hendriklaan geopend. Daarnaast zijn we ook geopend voor take-away.

Organiseren jullie evenementen?
Bijeenkomsten worden door de Nederlandse overheid weer toegestaan zolang we anderhalve meter afstand houden van elkaar, zitplaatsen worden gereserveerd en er een gezondheidscheck vooraf wordt gedaan. We hanteren het maximum van 30 bezoekers per evenement. Het zal even wennen zijn maar het betekent dat een aantal van onze evenementen in aangepaste vorm weer plaats kan vinden. Ook komen er veel auteurs bij ons langs om hun boeken persoonlijk te signeren voor onze klanten. Een overzicht van de signeersessies ziet u hier. Welke boeken persoonlijk gesigneerd beschikbaar zijn ziet u hier!

Hoe kan ik een bestelling afhalen in een van de winkels?
In alle vier de winkels is het mogelijk om online/telefonisch geplaatste bestellingen op te halen. U kunt gebruik maken van onze extra snelle 1-click & collect service of bestellen via de gebruikelijke manier en daarbij kiezen voor ophalen of bezorgen. Op deze pagina vindt u meer informatie over de afhaalprocedure.

Ik heb een Engels boek besteld, wanneer kan ik deze bestelling verwachten?
Door de Brexit en de coronamaatregelen zijn er vertragingen bij Engelstalige boeken die wij bij onze Engelse leverancier moeten bestellen. De getoonde levertijden bij Engelstalige boeken zijn een indicatie, wij kunnen deze op dit moment helaas niet garanderen.

Kan ik mijn bestelling bezorgd krijgen?
Het online bestellen kan voor onze klanten die verder weg wonen of niet in de gelegenheid zijn om naar een van de winkels te komen een uitkomst zijn. Via onze website kunt u eenvoudig bij Paagman blijven bestellen. Lokale bestellingen bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst. We streven ernaar uw bestelling binnen 1 à 2 dagen te leveren! We pakken uw aankopen met liefde en plezier (en zonder extra kosten) in cadeaupapier in, ook als u online bestelt. Geef eenvoudig bij het afrekenen aan welke cadeauverpakking u wenst.

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?
Woont u in Den Haag, Delft, Leidschendam, Voorburg, Rijswijk of Wassenaar? Dan zullen wij uw bestelling met onze eigen bezorgdienst leveren, zo heeft u uw bestelling vaak extra snel in huis. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 24-48 uur te leveren. Bent u niet thuis op het bezorgmoment? Dan proberen wij uw pakket bij de buren af te leveren. Is dat niet gelukt? Neem dan contact met ons op via info@paagman.nl o.v.v. leveringsnummer of telefonisch via 088 338 38 38. Buiten de regio versturen wij bestellingen met de bekende, landelijke bezorgdiensten.

Hoe weet ik of mijn bestelling verstuurd is en wanneer deze wordt geleverd?
Op het moment dat wij uw bestelling verzendklaar hebben gemaakt, ontvangt u een e-mail van Paagman met daarin het bericht dat de bestelling verstuurd is. Indien de bezorging wordt uitgevoerd door de reguliere bezorgdiensten, dan verstrekken we in dit bericht tevens een link waarmee de bestelling gevolgd kan worden (track & trace code). Indien uw pakket in de regio door onszelf bezorgd zal worden, ontvangt u direct als uw bestelling wordt ingepland op een route een bericht per e-mail met een tijdvak wanneer deze verwacht wordt te worden geleverd.

Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe kan ik dat doen?
We nemen uw aankoop op dezelfde wijze terug als de wijze dat uw aankoop heeft plaatsgevonden. Heeft u iets in onze winkels gekocht? Dan kunt u het ook in onze winkels teruggeven. Onze winkels zijn zeven dagen per week geopend. Onze medewerkers zullen uw verzoek tot retourname direct beoordelen. Terugname van uw aankoop en restitutie van het aankoopbedrag vindt plaats op dezelfde wijze waarop uw aankoop heeft plaatsgevonden. Kijk voor de voorwaarden en andere mogelijkheden hier.

Ik woon niet in de regio, hoe kan ik mijn bestelling dan retourneren?
Bent u niet in de gelegenheid om uw aankoop na de lockdown in een van onze vestigingen te retourneren? U kunt uw aankoop terugsturen per post naar Paagman: afdeling Retouren, Frederik Hendriklaan 217, 2582 CB Den Haag. Wij verzoeken u vriendelijk hierbij een schrijven toe te voegen met daarop het ordernummer en de klantgegevens. Dit bevordert de retour inname. Zodra een retourzending is verwerkt, ontvangt u hiervan een e-mail met bevestiging.

Hoe lang duurt het voordat een retourzending is verwerkt en ik mijn geld terugkrijg?
Wanneer u uw retour per post terugstuurt, kan het 1-2 weken duren totdat dit pakket aankomt bij Paagman. De verwerking bij Paagman duurt vervolgens 1-2 dagen. Zodra de retourname is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en wordt de restitutie zo spoedig mogelijk in orde gemaakt. Ook de terugstorting kost tijd, waardoor de totale verwerking tot wel 3 weken in beslag nemen. Heeft u tijdens de lockdown artikelen besteld die u graag wilt retourneren en woont u in de regio? Breng uw aankoop dan terug in een van onze vestigingen zodra de winkels weer open zijn.

Een deel van mijn bestelling ontbreekt. Wat moet ik doen?
Het is mogelijk dat een deel nog in bestelling staat en we dit nog zo spoedig mogelijk zullen leveren. Veel bestellingen worden momenteel in delen geleverd omwille van de snelheid. Vanwege de lockdown ondervinden wij ook vertragingen bij onze leveranciers, hierdoor kan het komen dat sommige artikelen een langere levertijd hebben.

Ik heb via een extern verkoopkanaal bij Paagman besteld en heb een vraag. Wat nu?
Vragen over een bestelling die u via een externe partij heeft besteld en door Paagman geleverd zal worden, kunt u stellen via het account van deze desbetreffende partij. Via deze weg kunt u ook een retourslabel downloaden indien u geleverde artikelen wilt terugsturen.

ENGLISH VERSION
Our stores are freely accessible for shopping again. We ask you to take a shopping basket upon entering, this way we can monitor the number of visitors. The delivery or pickup of orders also remains possible. You can use our extra fast 1-click & collect service or order in the usual way (by phone or via the website) and choose to pick up or deliver.

Paagman is available 7 days a week during our opening hours: from 09:00 - 18:00 on weekdays and Saturday and from 12:00 - 17:00 on Sunday. On this page you will find the frequently asked questions about ordering from Paagman during the lockdown.

Is Paagman open?
Our stores are open for store visits again. Please check here for our opening hours. Online and by phone we are available for personal advice and to take your order. Paagman is available 7 days a week during the following hours: from 09:00 - 18:00 on weekdays and Saturday and from 12:00 - 17:00 on Sunday.

What is the best way to buy from Paagman?
What the best way to shop with us depends on a number of factors: do you already know what items you want to buy and are you in a position to drop by one of our stores? We offer the following options:
1. Would you like to come and shop at one of our stores. Our stores are freely accessible for shopping again.  In our stores we indicate on entry the maximum number of customers that may be in the store at the same time. Check here for our opening hours.
2. Would you like to pick up your order? Then order online or by phone (088 - 338 38 38) and you will receive a confirmation with pickup code to pick up your order at our pickup counter.
3. Would you like to have your order delivered? Then order online or by telephone (088 - 338 38 38) and we aim to deliver your order within 24-48 hours.

What are the precautions in the stores?
We ask our customers to follow the basic rules against the spread of the coronavirus.
- Face masks are mandatory for visitors 13 years and older.
- Keep 1.5 meters distance from our staff and others. Also in front of the store.
- In our stores, we indicate the maximum number of customers allowed in the store at the same time upon entry. We ask you to take a shopping basket upon entry, so that we can monitor the number of visitors.
- Whenever possible, please come alone. We count one shopping basket for each customer, this is how we monitor the amount of customers at any given time.
- Children under 12 do not need a shopping basket. Is there no shopping basket available? Then please wait outside until a shopping basket is available.
- Please wash your hands often and thoroughly. At the entrance there are non-contact dispensers with disinfecting hand gel and here you can get a free face mask if you wish.
- Do not come to the store if you have a cold or flu symptoms.
- Please follow the instructions of the staff at all times.

Is the hospitality area open?
We are open for table guest from Saturday 5 June and onwars! In our branches on Frederik Hendriklaan and Lange Poten in the center of The Hague we serve coffee, tea and fresh fruitshakes! You can also visit us again for sandwiches, salads, sweets and vegan pastries from Epicurieus. We are only allowed to serve a limited number of visitors, so if you want to be assured of a table, you can make a reservation here. Of course you can also just come by and see if we have room! The public toilets in the Kicking Horse Café on Frederik Hendriklaan are open. We are also open for take-away.

Do you organize events?
At the moment we are not hosting any lectures or interviews, however we are organizing public book signings. Many authors are visiting us to personally sign books for customers. An overview of al the signings can be found here. Which books are available for personal signing you can see here!

How can I pick up an order in one of the stores?
In all four stores it is possible to pick up orders placed online or by phone. You can use our extra fast 1-click & collect service or order in the usual way and choose pick up or delivery. On this page you will find more information about the pickup procedure.

Can I buy magazines and newspapers at Paagman again?
We are restocking our magazine collections with new editions of (mainly) Dutch-language newspapers and magazines. Wondering if your favorite is among them? Drop by our branches in The Hague!

How will my package be delivered?
Do you live in The Hague, Delft, Leidschendam, Voorburg, Rijswijk or Wassenaar? In that case we will deliver your order with our own delivery service, this way you should not be inconvenienced by the overflow at the regular delivery services. We aim to deliver your order within 24 hours. Are you not at home at the time of delivery? In case you are not at home we will try to deliver your parcel to your neighbours. Was that not successful? In that case please contact us via info@paagman.nl with order reference number or by phone on 088 338 38 38. Outside these regions we ship orders with the known national delivery services.

I want to return my order, how can I do that?
We will take your purchase back in the same way that your purchase was made. If you purchased something in our stores, you can also return it in our stores. Our stores are open seven days a week. Our staff will immediately review your return request. Return of your purchase and refund of the purchase price will take place in the same manner in which your purchase took place. For conditions and other options, please see here.

I do not live in the region, how can I return my order?
Are you unable to return your purchase to one of our locations after the lockdown? You can return your purchase by mail to Paagman: returns department, Frederik Hendriklaan 217, 2582 CB The Hague. We kindly request you to add a letter with the order number and customer details. This facilitates the return collection. As soon as a return has been processed, you will receive a confirmation e-mail.

 

 

Lees meer Lees minder
Archief
Even geduld AUB ...
Laden even geduld aub ...