Winkel
De winkel van Paagman is zeven dagen per week geopend:
Maandag - vrijdag: 09:00 - 21:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 18:00 uur
Zondag: 12:00 - 17:00 uur
Een artikel zoeken
Op onze website staat rechts bovenin de balk ‘Zoek en vind!’. Hier kunt u één of meerdere termen invullen om te zoeken in ons assortiment. Vanaf onze startpagina, onder de tab ‘Home’, kunt u zoeken in ons volledige aanbod. Onder de tabs van de productgroepen, zoekt u standaard in die specifieke productgroep en kunt u desgewenst een andere productgroep selecteren, door dit aan te geven in het dropdown menu ( – Kies een productgroep – ).
In het a-z menu rechts in beeld (beschikbaar in de productgroepen Kantoorartikelen en Boeken) kunt u subcategorieën opvragen en selecteren.
Tot slot kunt u door de productcategorie structuur van de website zoeken door selectie van de verschillende categorieën die worden getoond aan de bovenzijde van de productgroepen-pagina’s Boeken en Kantoorartikelen.
Een bestelling plaatsen
Online bestellen bij Paagman gaat via een paar eenvoudige stappen.
Account aanmaken
Om bij paagman.nl te kunnen bestellen, dient u zichzelf te registreren. Ga hiervoor naar ‘IK BEN NIEUW' rechtsboven op de pagina. Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. Indien u reeds geregistreerd bent bij Paagman, maakt u uzelf bekend door in te loggen rechtsboven op de pagina onder ‘INLOGGEN’.
Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘Bestellen’.
Stap 2
Geef het gewenste aantal aan en klik op ‘Bestellen’ .
Stap 3
Klik op ‘Naar de kassa’ (of op ‘sluiten’ wanneer u andere artikelen wilt bestellen).
Winkelmand
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit. U kunt eventueel de bestelde aantallen aanpassen of artikelen uit uw winkelmand verwijderen door op de prullenbak te klikken.
Uw gegevens
U kunt hier aangeven wat uw bij Paagman geregistreerde gegevens zijn en desgewenst een afwijkend afleveradres opgeven.
Betalen en levering
Hier geeft u aan op welke wijze u de bestelling geleverd wenst te krijgen (afhalen of bezorgen) en op welke wijze u wenst te betalen.
Overzicht
U ziet nog eenmaal een totaaloverzicht van de door u bestelde artikelen en de verschillende leverings- en betaalspecificaties. U kunt hier tevens nog een aanvullende opmerking of referentie aangeven. Deze tekst zal worden weergegeven op uw pakbon en factuur. Om uw bestelling te kunnen afronden gaat u hier akkoord met de algemene voorwaarden van Paagman. Maak uw bestelling definitief door op ‘afronden’ te klikken en het betaalproces te doorlopen.
Een bestelling wijzigen of annuleren
Het is niet mogelijk uw bestelling online te wijzigen of annuleren. Hiervoor neemt u contact op met Paagman.nl per telefoon, e-mail of door langs te komen. Onze medewerkers zullen u direct te woord staan en uw wijziging of annulering in behandeling nemen. Voor het teruggeven van uw aankoop, gelden onze huisregels voor retourname. Raadpleeg deze hier.
Betalen van uw bestelling via paagman.nl kan zowel online, contant als op rekening. U geeft uw gewenste wijze van betalen op bij uw keuze voor wijze van levering (bezorgen of afhalen).
Online betalen via MultiSafePay
Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Via creditcard (Visa, MasterCard)
U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
Online betalen met Paagman CadeauCard
Bij het opgeven van uw bezorgwijze, kunt u aangeven dat u uw bestelling wenst te betalen met uw Paagman CadeauCard. Hiertoe toetst u het nummer en de pincode van uw CadeauCard in en klikt u op ‘Saldo Controleren’. Indien het saldo toereikend is voor uw bestelling, kunt u klikken op ‘verder’ en de betaling met uw Paagman CadeauCard afronden.
Contant afrekenen
U kunt uw bestelling contant afrekenen in onze winkel, indien u ervoor kiest uw bestelling daar af te halen.
Op rekening
Als vaste klant van Paagman kunt u in aanmerking komen voor ‘kopen op rekening’. Paagman opent dan een rekening voor u met verschillende voordelen:
• U bouwt korting op, voor geselecteerde aankopen in de fysieke winkel van Paagman aan de Frederik Hendriklaan in Den Haag
• U betaalt achteraf aan de hand van de factuur die u per post wordt toegestuurd
Om in aanmerking te komen voor ‘kopen op rekening’ kunt u contact opnemen met Paagman. Bel +31 (0)70 338 38 38 of ga naar het contactformulier.
Levering van uw bestelling
Paagman levert uw bestelling wereldwijd, of u haalt uw bestelling af in de winkel van Paagman.
Afhalen van uw bestelling
Nadat u uw bestelling online heeft geplaatst, kunt u deze – mits u dit heeft aangegeven bij het plaatsen van uw bestelling – afhalen bij Paagman.
Bestelling direct afhalen? Kies voor 100% garantie!
Wilt u uw bestelling direct afhalen? Maak dan gebruik van onze unieke garantieservice!
Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven dat u wilt weten of uw bestelling met 100% garantie voorradig is.
Kiest u deze mogelijkheid dan ontvangt u binnen 15 minuten (per e-mail of desgewenst per - gratis - SMS!) bericht of wij kunnen garanderen dat het door u gewenste artikel daadwerkelijk door onze medewerkers voor u apart is gelegd. Prettig om te weten...
Bezorgen van uw bestelling: kosten en levertijden
Bestellingen worden afgeleverd door PostNL of een door PostNL ingeschakelde vervoerder.
Hieronder treft u een overzicht van de kosten voor het bezorgen van uw bestelling aan.
Tevens gelden indicatief onderstaande levertijden:
• Levering binnen Nederland: bestellingen vanaf € 20 en geselecteerde producten: gratis verzending, bezorgtijd 1 werkdag
NB: Bestellingen onder € 20 (incl. BTW): € 4,50 verzendkosten.
• Levering naar België en Luxemburg: verzendkosten € 4,50, bezorgtijd 2 tot 3 werkdagen
• Levering buiten BeNeLux, binnen Europa*: verzendkosten € 10,00, bezorgtijd 3 tot 9 werkdagen
• Levering overige Europese landen - Priority: verzendkosten € 20,00, bezorgtijd 7 tot 9 werkdagen
• Levering Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied en overige landen - Priority: verzendkosten € 20,00, bezorgtijd 2 weken
• Levering Azië, Australië, Nieuw-Zeeland - Priority: verzendkosten € 20,00, bezorgtijd 2 tot 3 weken
* Onder deze groep landen vallen:
Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Noorwegen, Oostenrijk,
Portugal, Spanje, Zweden en Zwitserland.
Levering van bestellingen met meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling is dan gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Paagman Den Haag B.V. (Paagman) neemt producten terug en restitueert u het aankoopbedrag wanneer aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:
Huisregels voor retourname
• Het verzoek tot terugname wordt binnen 30 dagen gedaan, waarbij het originele aankoopbewijs wordt overgelegd.
• Het product is bij Paagman gekocht en behoort niet tot een speciale aanbieding of verkoopactie.
• Het betreffende product behoort tot het standaard assortiment van Paagman en is geen tijdschrift, krant, koffie, thee, cadeau- of waardebon, Paagman CadeauCard of toegangskaart voor een evenement.
• Het product is niet gebruikt en de verpakking is onbeschadigd.
• Het product is indien het een audio-CD, videoband, CD-rom, audiocassette, DVD of andersoortige software betreft, door Paagman verzegeld en de verzegelde verpakking is ongeopend.
• Het betreft geen elektronisch geleverd product (deze zijn altijd uitgezonderd van retourname).
Goederen retour aanbieden
Voor aankopen die zijn gedaan in de fysieke winkel van Paagman, kunt u uw verzoek tot terugname voor doen bij Paagman
Den Haag. De medewerkers van onze afdeling klantenservice zullen uw verzoek direct beoordelen.
Paagman Den Haag B.V.
t.a.v. klantenservice
Frederik Hendriklaan 217
2582 CB Den Haag
T 070 338 38 38
F 070 338 38 00
Goederen retour sturen
Voor het retourneren van goederen die op uw adres afgeleverd zijn, kunt u contact opnemen met Paagman. Onze medewerkers zullen ervoor zorg dragen dat onze chauffeur de geleverde goederen bij u komt ophalen of dat u de goederen kosteloos kunt retourneren.
In geval van het retourneren van goederen, dient u altijd het originele aankoopbewijs, danwel de pakbon/afleveringsbon bij te sluiten. U dient duidelijk aan te geven welke geleverde goederen u retourneert. Bovendien geeft u de reden van retournering aan. Zonder opgaaf van reden kan uw verzoek tot retourname worden geweigerd. Wanneer u ervoor kiest om goederen buiten de voorwaarden of zonder reden te retourneren, is dit voor uw eigen rekening en risico. Uw betalingsverplichting komt niet te vervallen en wij verzoeken u in geval van twijfel of onduidelijkheid contact op te nemen met [email protected].
Eventuele verzendkosten die zijn berekend voor het toezenden van uw bestelling worden niet gerestitueerd, tenzij het een onjuiste of defecte levering door Paagman betreft en het aankoopbedrag dient te worden gerestitueerd, omdat de foutieve of defecte levering niet kan worden vervangen door een correcte levering.
Probleem met het downloaden van een ebook
Indien u een probleem heeft met het downloaden van een ebook, dan verzoeken wij u deze klacht te melden via ons email adres [email protected]
Dan wordt uw probleem of klacht direct in behandeling genomen en ontvangt u z.s.m. bericht met een oplossing.
Wijzigen of annuleren
Het is niet mogelijk uw bestelling online te wijzigen of annuleren. Hiervoor neemt u contact op met Paagman.nl per telefoon, e-mail of door langs te komen. Onze medewerkers zullen u direct te woord staan en uw wijziging of annulering in behandeling nemen.
Annuleren van elektronisch geleverde producten (zoals e-books) is helaas niet mogelijk.