FRED (Den Haag): Open tot 21:00 uur
CENTRUM (Den Haag): Open tot 19:00 uur
DELFT: Open tot 19:00 uur

Veel gestelde vragen

Winkel

Wanneer zijn jullie open?
De winkel van Paagman is zeven dagen per week geopend:
Maandag - vrijdag: 09:00 - 21:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 18:00 uur
Zondag: 12:00 - 17:00 uur

Contact

Waar kan ik terecht met mijn vragen?
Voor al uw vragen over boeken, multimedia, muziek, kantoorbenodigdheden, kantoormachines en ons Kicking Horse Café, kunt u contact opnemen met Paagman.
Paagman Den Haag B.V.
Frederik Hendriklaan 217
2582 CB Den Haag
T (070) 338 38 38
F 070) 338 38 00
info@paagman.nl
www.paagman.nl

Openingstijden:
Zeven dagen per week open!
Ma - Vr: 09.00 – 21.00 uur
Zaterdag: 09.00 – 18.00 uur
Zondag: 12.00 – 17.00 uur

Bestellen bij Paagman.nl

Een artikel zoeken
Op onze website staat rechts bovenin de balk ‘Zoek en vind!’. Hier kunt u één of meerdere termen invullen om te zoeken in ons assortiment. Vanaf onze startpagina, onder de tab ‘Home’, kunt u zoeken in ons volledige aanbod. Onder de tabs van de productgroepen, zoekt u standaard in die specifieke productgroep en kunt u desgewenst een andere productgroep selecteren, door dit aan te geven in het dropdown menu ( – Kies een productgroep – ).

In het a-z menu rechts in beeld (beschikbaar in de productgroepen Kantoorartikelen en Boeken) kunt u subcategorieën opvragen en selecteren.

Tot slot kunt u door de productcategorie structuur van de website zoeken door selectie van de verschillende categorieën die worden getoond aan de bovenzijde van de productgroepen-pagina’s Boeken en Kantoorartikelen.

Een bestelling plaatsen
Online bestellen bij Paagman gaat via een paar eenvoudige stappen.

Account aanmaken
Om bij paagman.nl te kunnen bestellen, dient u zichzelf te registreren. Ga hiervoor naar ‘IK BEN NIEUW' rechtsboven op de pagina. Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. Indien u reeds geregistreerd bent bij Paagman, maakt u uzelf bekend door in te loggen rechtsboven op de pagina onder ‘INLOGGEN’.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘Bestellen’.

Stap 2
Geef het gewenste aantal aan en klik op ‘Bestellen’ .

Stap 3
Klik op ‘Naar de kassa’ (of op ‘sluiten’ wanneer u andere artikelen wilt bestellen).

Winkelmand
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit. U kunt eventueel de bestelde aantallen aanpassen of artikelen uit uw winkelmand verwijderen door op de prullenbak te klikken.

Uw gegevens
U kunt hier aangeven wat uw bij Paagman geregistreerde gegevens zijn en desgewenst een afwijkend afleveradres opgeven.

Betalen en levering
Hier geeft u aan op welke wijze u de bestelling geleverd wenst te krijgen (afhalen of bezorgen) en op welke wijze u wenst te betalen.

Overzicht
U ziet nog eenmaal een totaaloverzicht van de door u bestelde artikelen en de verschillende leverings- en betaalspecificaties. U kunt hier tevens nog een aanvullende opmerking of referentie aangeven. Deze tekst zal worden weergegeven op uw pakbon en factuur. Om uw bestelling te kunnen afronden gaat u hier akkoord met de algemene voorwaarden van Paagman. Maak uw bestelling definitief door op ‘afronden’ te klikken en het betaalproces te doorlopen.

Een bestelling wijzigen of annuleren
Het is niet mogelijk uw bestelling online te wijzigen of annuleren. Hiervoor neemt u contact op met Paagman.nl per telefoon, e-mail of door langs te komen. Onze medewerkers zullen u direct te woord staan en uw wijziging of annulering in behandeling nemen. Voor het teruggeven van uw aankoop, gelden onze huisregels voor retourname. Raadpleeg deze hier.

 

Betalen bij Paagman.nl

Betalen van uw bestelling via paagman.nl kan zowel online, contant als op rekening. U geeft uw gewenste wijze van betalen op bij uw keuze voor wijze van levering (bezorgen of afhalen).

Online betalen via MultiSafePay
Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Via creditcard (Visa, MasterCard)
U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

Online betalen met Paagman CadeauCard
Bij het opgeven van uw bezorgwijze, kunt u aangeven dat u uw bestelling wenst te betalen met uw Paagman CadeauCard. Hiertoe toetst u het nummer en de pincode van uw CadeauCard in en klikt u op ‘Saldo Controleren’. Indien het saldo toereikend is voor uw bestelling, kunt u klikken op ‘verder’ en de betaling met uw Paagman CadeauCard afronden.

Contant afrekenen
U kunt uw bestelling contant afrekenen in onze winkel, indien u ervoor kiest uw bestelling daar af te halen.

Op rekening
Als vaste klant van Paagman kunt u in aanmerking komen voor ‘kopen op rekening’. Paagman opent dan een rekening voor u met verschillende voordelen:
• U bouwt korting op, voor geselecteerde aankopen in de fysieke winkel van Paagman aan de Frederik Hendriklaan in Den Haag
• U betaalt achteraf aan de hand van de factuur die u per post wordt toegestuurd

Om in aanmerking te komen voor ‘kopen op rekening’ kunt u contact opnemen met Paagman. Bel +31 (0)70 338 38 38 of ga naar het contactformulier.

Levering

Levering van uw bestelling
Paagman levert uw bestelling wereldwijd, of u haalt uw bestelling af in de winkel van Paagman.

Afhalen van uw bestelling
Nadat u uw bestelling online heeft geplaatst, kunt u deze – mits u dit heeft aangegeven bij het plaatsen van uw bestelling – afhalen bij Paagman.

Bestelling direct afhalen? Kies voor 100% garantie!
Wilt u uw bestelling direct afhalen? Maak dan gebruik van onze  unieke garantieservice!
Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven dat u wilt weten of uw bestelling met 100% garantie voorradig is.
Kiest u deze mogelijkheid dan ontvangt u binnen 15 minuten (per e-mail of desgewenst per - gratis - SMS!) bericht of wij kunnen garanderen dat het door u gewenste artikel daadwerkelijk door onze medewerkers voor u apart is gelegd. Prettig om te weten...

Bezorgen van uw bestelling: kosten en levertijden
Bestellingen worden afgeleverd door PostNL of een door PostNL ingeschakelde vervoerder.
Hieronder treft u een overzicht van de kosten voor het bezorgen van uw bestelling aan.
Tevens gelden indicatief onderstaande levertijden:

• Levering binnen Nederland: bestellingen vanaf € 20 en geselecteerde producten: gratis verzending, bezorgtijd 1 werkdag
NB: Bestellingen onder € 20 (incl. BTW): € 4,50 verzendkosten.
• Levering naar België en Luxemburg: verzendkosten € 4,50, bezorgtijd 2 tot 3 werkdagen
• Levering buiten BeNeLux, binnen Europa*: verzendkosten € 10,00, bezorgtijd 3 tot 9 werkdagen
• Levering overige Europese landen - Priority: verzendkosten € 20,00, bezorgtijd 7 tot 9 werkdagen
• Levering Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied en overige landen - Priority: verzendkosten € 20,00, bezorgtijd 2 weken
• Levering Azië, Australië, Nieuw-Zeeland - Priority: verzendkosten € 20,00, bezorgtijd 2 tot 3 weken

* Onder deze groep landen vallen:
Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Noorwegen, Oostenrijk,
Portugal, Spanje, Zweden en Zwitserland.

Levering van bestellingen met meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling is dan gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Retourneren en annuleren

Paagman Den Haag B.V. (Paagman) neemt producten terug en restitueert u het aankoopbedrag wanneer aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

Huisregels voor retourname
• Het verzoek tot terugname wordt binnen 30 dagen gedaan, waarbij het originele aankoopbewijs wordt overgelegd.
• Het product is bij Paagman gekocht en behoort niet tot een speciale aanbieding of verkoopactie.
• Het betreffende product behoort tot het standaard assortiment van Paagman en is geen tijdschrift, krant, koffie, thee, cadeau- of waardebon, Paagman CadeauCard of toegangskaart voor een evenement.
• Het product is niet gebruikt en de verpakking is onbeschadigd.
• Het product is indien het een audio-CD, videoband, CD-rom, audiocassette, DVD of andersoortige software betreft, door Paagman verzegeld en de verzegelde verpakking is ongeopend.
• Het betreft geen elektronisch geleverd product (deze zijn altijd uitgezonderd van retourname).

Goederen retour aanbieden
Voor aankopen die zijn gedaan in de fysieke winkel van Paagman, kunt u uw verzoek tot terugname voor doen bij Paagman
Den Haag. De medewerkers van onze afdeling klantenservice zullen uw verzoek direct beoordelen.

Paagman Den Haag B.V.
t.a.v. klantenservice
Frederik Hendriklaan 217
2582 CB Den Haag
T 070 338 38 38
F 070 338 38 00

Goederen retour sturen
Voor het retourneren van goederen die op uw adres afgeleverd zijn, kunt u contact opnemen met Paagman. Onze medewerkers zullen ervoor zorg dragen dat onze chauffeur de geleverde goederen bij u komt ophalen of dat u de goederen kosteloos kunt retourneren.

In geval van het retourneren van goederen, dient u altijd het originele aankoopbewijs, danwel de pakbon/afleveringsbon bij te sluiten. U dient duidelijk aan te geven welke geleverde goederen u retourneert. Bovendien geeft u de reden van retournering aan. Zonder opgaaf van reden kan uw verzoek tot retourname worden geweigerd. Wanneer u ervoor kiest om goederen buiten de voorwaarden of zonder reden te retourneren, is dit voor uw eigen rekening en risico. Uw betalingsverplichting komt niet te vervallen en wij verzoeken u in geval van twijfel of onduidelijkheid contact op te nemen met klantenservice@paagman.nl.

Eventuele verzendkosten die zijn berekend voor het toezenden van uw bestelling worden niet gerestitueerd, tenzij het een onjuiste of defecte levering door Paagman betreft en het aankoopbedrag dient te worden gerestitueerd, omdat de foutieve of defecte levering niet kan worden vervangen door een correcte levering.

Probleem met het downloaden van een ebook
Indien u een probleem heeft met het downloaden van een ebook, dan verzoeken wij u deze klacht te melden via ons email adres ebook@paagman.nl

Dan wordt uw probleem of klacht direct in behandeling genomen en ontvangt u z.s.m. bericht met een oplossing.

Wijzigen of annuleren
Het is niet mogelijk uw bestelling online te wijzigen of annuleren. Hiervoor neemt u contact op met Paagman.nl per telefoon, e-mail of door langs te komen. Onze medewerkers zullen u direct te woord staan en uw wijziging of annulering in behandeling nemen.

Annuleren van elektronisch geleverde producten (zoals e-books) is helaas niet mogelijk.

Assortiment

Paagman stelt zichzelf ten doel om haar volledige assortiment zoals verkrijgbaar in haar fysieke winkel(s), beschikbaar te stellen via haar website. Het kan voorkomen dat bepaalde producten echter wel beschikbaar zijn in de fysieke winkel van Paagman, maar (nog) niet online in haar webwinkel.

Kranten & tijdschriften

Paagman verkoopt Nederlandstalige en internationale kranten en tijdschriften, incl. zondagkranten. Kranten & tijdschriften zijn niet online verkrijgbaar in de webwinkel van Paagman.

Boeken

Paagman verkoopt Nederlandstalige boeken, Engelstalige boeken, pockets, dwarsliggers, stripboeken en luisterboeken.

Momenteel zijn Nederlandstalige boeken, luisterboeken, pockets en dwarsliggers online beschikbaar in de webwinkel van Paagman.
Het assortiment wordt regelmatig uitgebreid met onder meer Engelstalige boeken en e-books.

Kantoorartikelen
Paagman verkoopt een uitgebreid assortiment kantoorartikelen, waaronder basis kantoorbenodigdheden (zoals paperclips, plakstiften, post-it en nietmachines), archiveringsmiddelen (ordners en opbergmappen), papierwaren (print- en kopieerpapier en enveloppen), presentatiemiddelen (whiteboard, flipover), computersupplies (cartridges, dataopslag) en schrijfwaren (pennen, potloden), alsook luxe kantoorartikelen zoals globes, moleskine cahiers, MontBlanc schrijfwaren, luxe agenda’s en agenda-omslagen, etc., etc.

Het complete assortiment kantoorbenodigdheden is natuurlijk zowel in de winkel als online bij Paagman te bestellen.

Fatboy

Paagman voert het volledige assortiment Fatboy producten: zitzakken in alle uitvoeringen, kleuren en materialen, hangmatten, lampen en tassen. Dit Nederlandse merk timmert stevig aan de weg en breidt haar assortiment producten continue uit. Alle Fatboy producten zijn zowel in de fysieke winkel van Paagman verkrijgbaar en online in onze webwinkel te bestellen.

Muziek, Film en Games
Paagman een samenwerking aangegaan met de landelijke winkelketen Fame om een volwaardig en actueel assortiment muziek (CD en DVD), film (DVD en Blu-Ray) en games aan te bieden.

Deze producten zijn verkrijgbaar in de fysieke winkel van Paagman en online te bestellen via Fame

Account bij Paagman.nl

Om bij paagman.nl te kunnen bestellen, dient u zichzelf te registreren. Ga hiervoor naar ‘IK BEN NIEUW' rechtsboven op de pagina. Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. Indien u reeds geregistreerd bent bij Paagman, maakt u uzelf bekend door in te loggen rechtsboven op de pagina onder ‘INLOGGEN’.

Gegevens wijzigen
U kunt zelf uw gegevens, zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres, wijzigen. Ga hiervoor naar ‘mijn gegevens’ in de rechterbalk van het scherm nadat u bent ingelogd.

Wachtwoord vergeten
Klik hier als u uw wachtwoord vergeten bent. U komt vervolgens op een pagina waar u uw gebruikersnaam en e-mailadres kunt achterlaten. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met daarin een nieuw wachtwoord.

Gebruikersnaam vergeten
Indien u uw gebruikersnaam bent vergeten, kunt u contact opnemen met Paagman. De medewerkers van onze klantenservice zullen u verder helpen.

Op rekening kopen
Klanten van Paagman kunnen in aanmerking komen om ‘op rekening’  te kopen. Dit betekent dat u niet betaalt bij bestelling of levering (afhalen in de winkel), maar kunt kiezen voor betaling achteraf aan de hand van een factuur die u wordt toegestuurd.

De voordelen van ‘kopen op rekening’:
• Alle producten van Paagman kunt u ‘op rekening’ kopen (boeken, kantoorartikelen, catering, Paagman CadeauCard, etc.).

• Op basis van uw orderfrequentie en uw totale afnamewaarde bouwt u een korting op die geldt voor kantoorartikelen die u niet via de website van Paagman bestelt.

Paagman hanteert de volgende criteria voor klanten die van deze dienst gebruik willen maken:
• Uw verzoek tot kopen op rekening dient u voorafgaand aan uw aankoop /aankopen in bij Paagman Den Haag B.V.. Dit kan telefonisch, schriftelijk of persoonlijk in de winkel van Paagman.

• Medewerkers van Paagman kunnen om aanvullende gegevens vragen, zoals legitimatie of uittreksel van Kamer van Koophandel.

• U verklaart zich bekend en akkoord met de Algemene Voorwaarden van Paagman Den Haag B.V. en accepteert de betalingstermijn van 14 dagen na factuurdatum. Medewerkers van Paagman behouden zich te allen tijde zonder opgaaf van redenen  het recht voor om uw verzoek tot levering op rekening te weigeren, danwel – voor bepaalde of onbepaalde tijd – op te schorten, of om aanvullende eisen te stellen, zoals gedeeltelijke aanbetaling.

• Indien u ervoor kiest om uw bestelling af te halen in de winkel van Paagman, kunt u aldaar aangeven uw bestelling op rekening geleverd te krijgen. Deze betaalmogelijkheid in combinatie met afhalen van goederen in de winkel wordt niet in via internet aangeboden. Indien u van deze betaalmogelijkheid in combinatie met afhalen van uw bestelling, gebruik wenst te maken, selecteert u bij uw leverings- en betaalwijze ‘ betalen bij afhalen’.

Klachten en suggesties

Paagman voert uw opdrachten met de grootst mogelijke zorg uit. Desondanks kan het voorkomen dat u een klacht heeft over onze producten of onze dienstverlening. Daarnaast is Paagman in belangrijke mate afhankelijk van de suggesties en ervaringen die klanten kenbaar maken, om haar dienstverlening continue te optimaliseren.

Suggesties voor verbeteringen stellen wij dan ook buitengewoon op prijs. Voor klachten of suggesties kunt u contact opnemen met de klantenservice van Paagman:

Paagman
t.a.v. klantenservice
T (070) 3 38 38 38 F +31 (0)70 3 38 38 00
klantenservice@paagman.nl

U kunt desgewenst tevens ons contactformulier invullen. Onze medewerkers helpen u graag verder en nemen uw suggestie of klacht graag in behandeling.

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Paagman Den Haag t.a.v. Klantenservice onder vermelding van uw naam, adres en woonplaats.

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven dagen na de ontvangstbevestiging.

Probleem met downloaden van een ebook

Indien u een probleem heeft met het downloaden van een ebook, dan verzoeken wij u deze klacht te melden via ons email adres ebook@paagman.nl

Dan wordt uw probleem of klacht direct in gehandelinge genomen en ontvangt u z.s.m. bericht met een oplossing.
Even geduld AUB ...
Laden even geduld aub ...