Voor werkgevers hebben wij een whitepaper over hybride werken geschreven. In dit whitepaper bieden wij in vijf thema’s oplossingen voor een veilige en gezonde werkomgeving en beeldschermwerkplek in én na de corona-crisis. Inclusief handige checklists voor een complete thuiswerkplek en een veilige kantoorwerkplek!
De oplossingen in dit whitepaper zijn niet alleen relevant voor de duur van deze crisis, maar bieden ook een blik vooruit: een studie op de permanente verandering in het werken vanuit huis en op kantoor ná deze crisis. Want ook na deze crisis zullen we te maken krijgen met een hele andere werksituatie waarin behoefte is aan andere oplossingen, inrichtingen en manieren waarop we met elkaar omgaan, communiceren en samenwerken. Na het lezen van dit whitepaper is iedere werkgever volledig op de hoogte van diens plichten, verantwoordelijkheden en mogelijkheden die nieuwe uitdagingen van het thuiswerken, hybride werken en veilig op kantoor werken met zich meebrengen. Dit whitepaper bevat een checklist met acties die werkgever en werknemer kunnen ondernemen om optimaal ingespeeld te zijn op de actuele ontwikkelingen. Vraag het whitepaper vrijblijvend aan